Happiness Is Wasted On Me is a genre-blending tale that spans a decade in the life of Walter Wedgeworth. It's a coming of age tale, a family drama, a mystery, and a biting dark comedy. Ultimately, it's the story of how even the strangest people can find their way in the world.
Kirkland Ciccone Libri
Crea narrazioni incentrate su personaggi ai margini, attratti dallo strano e dal particolare. Il suo lavoro approfondisce le complessità delle dinamiche familiari disfunzionali e la ricerca universale di appartenenza. Con un occhio attento all'atmosfera di epoche e momenti culturali specifici, infonde alle sue storie una voce unica e un mix di oscure scoperte e umorismo. La sua scrittura offre ai lettori un'esplorazione avvincente dell'identità e della ricerca di un posto in un mondo che è allo stesso tempo familiare e inquietante.


In 1976, a woman arrives in Little Denny Road and moves into her new council flat. Her two daughters are always with her, except at night when they watch her drive off in a stranger's car. Sadie, the youngest daughter, thinks nothing of this until she's asked a question at school. The answer will unleash consequences that echo through the decades.